En dag hos hästarna.

Var hos hästarna och myste förut, båda fick komma in en stund och få extra mat och godis för att dom är så söta.
Sen skrittade jag en sväng barbacka på Tuffing, testade även att flytta några steg i skänkelvikning i skritt, gjorde även detta då jag och Kim red ut för första gången. Han är jätteeduktig och försöker, han förstår inte riktigt men han vill så mycket ändå, men idag gick han jättefint och flyttade snabbt och enkelt för höger skänkel, men åt vänster skänkel gick det lite segare men kan ju inte begära så mycket.

Hans och jag tränade lite från marken, han har ju ridits hela veckan (skrittas) och innan det har han ju stått i 8 månader, och han har vart jättesnäll i ridningen och har även blivit jättesnäll på marken, lite övertag försöker ha ju ta men jag tror denna långa vila har gjort honom gott, bubben! :)




Puuussas på mina finaste!

/ Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0