Glad påsk!

Glad påsk allihoppa, kanske ska ni ut på en härlig ridtur i detta härliga vårväder, själv så har jag helt ledigt från stallet idag och har köpt massa godis, redbull och nötter, ska nog ta en springtur sen för annars lär jag gå upp några kilo.. :o Har egentligen inget vettigt utan tänkte bara skriva glad påsk och tänkte lite senare att ni kanske får en bildbomb på både gamla och nya bilder, men vi får se hur det blir med det.

Till Tessan som kommenterade inlägget nedanför ang Hans vikt så vill jag säga att jag köpte honom för ca 9 månader sedan, så att han har ju ätit fritt i 9 månader utan att det har gjort nästan någon skillnad alls, eller jo han har ju rundat på sig lite och fyllt ut så man inte ser höftbenet längre, men annars så är inte skillnaden så stor..
Och han äter inte lucern, även om man har melass eller liknande på.

Så om fler läser det så läs gärna inlägget under, vill som sagt ha alla tips jag kan få när det gäller att få upp hullet på svårfödda hästar.


Jag och Seline, en ponny som däremot blev tjock av att titta på mat bara ungefär,
men hellre det, sötisponny!


Ha en bra dag!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0