Hände en liten olycka.

Åkte upp till stallet i vanlig ordning, blev lite markträning idag med Tuffing, han har nyverkade hovar och har rört sig nog ändå idag, så vi tränade lite från marken, vilket också är viktigt!

Sen skulle jag ta in Hans, eller rättaresagt en annan tjej gjorde det men han slet sig för henne så då tog jag över och sen på väg in i stallet har dom skaffat en gris, och han fick tokflipp, så vi stog där och bråkade ett tag men sen fick han togflipp och sprang bara rakt över mig så han mosade ner mig med framdelen och jag hamnade mellan honom och fick en hov i huvudet, så skönt var det.

Är väldigt yr, har nog hjärnskakning och får inte sitta vid datorn, men ja, vi hörs imorrn, tur att han är så söt alltså!



/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0