He´s amaaaziiing.

Sitter och tittar igenom massa bilder på stjärnan, och tänker tillbaka på senaste ridpasset när jag testade hoppa honom lite, det är sjukt att två så små språng kan ge lyckorus i flera dagar.

Men han visar verkligen att han kan, trots att han knappt hoppat med ryttare, och att han har så mycket att utveckla, det gör mig lycklig, efter alla år med jobb jag nu lagt ner.

Lägg hans namn på minnet, Miclas macbeth, för denna ponny kommer hoppa dom högsta klasserna med rätt ryttare, utan tvekan!

Tråkigt att jag själv inte kommer kunna göra det, men jag får glädja mig att jag gjort en stor del av jobbet på vägen, och att han kommer ge en ny liten ryttare samma glädje han har gett mig.


/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0