Lite nya inköp igen! :)

Handlat lite idag igen, tycker synd om både min och min mammas plånbok, för jag får seriöst ångest av handla, men ännu mer när mamma handlar åt mig :( Men det är självklart kul med nya saker, och i detta fall var det enbart behövliga saker!

Köpte rosa foderhinkar till Hans, lite smått bögit kanske men ändå sött ju, töntig jag är! :) Men dom är i mjukt gummi också så att dom spricker inte om man råkar sparka till dom eller liknande och det är ju superbra i stallet för det händer alltid att någon tappar eller dl, och då är det drygt att behöva köpa nytt!

Köpte ett kedjegrimskaft, även det till Hans och superbehövligt, han kan vara ganska svår att hålla annars. ;)

Sen fick han ett träns, detta var inte livsnödvändigt men ändå ganska behövligt, har träns som passar men dom använder jag till Tuffing också och då måste jag hålla på att spänna om, men jag hittade ett träns från Hansbo, med pullargrimma och tabacoofärgade sömmar typ (lädret är svart såklart) och jag betalade endast 100kr för det!! Helt sjukt för det kostade 599 innan, och det var dessutom sista reaexemplaret, idag hade jag tur!

Sen köpte vi foder också till båda hästarna, vilket jag kommer skriva mer om senare, ska även fota sakerna någon dag under veckan, sålänge får ni en bild på min söta hink. (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0