Miclas Mcbeth.

Jag börjar väl skriva om stjärnan då, han är ju min bebis, mitt allt, ja han är helt enkelt bäst!

Namnet är Miclas Mcbeth men kallas till vardags för "Tuffing" just för att han är en Tuffing och orädd för det mesta och vet vad han vill.

Han är född 2007, med andra ord blir han 4 år detta år.

e: Kantjes Umberto
u: Miclas Ally Mcbeal
ue: Stackarps Pablo

Jag har ägt Tuffing sen hösten -09 men kände honom innan dess då jag jobbade på stuteriet där han kommer ifrån, så jag har nästan varit med hela hans liv och jag har gjort precis allt jobb helt själv!
Allt från hantering att ha grimma och grimskaft, lyfta hovar till idag vara under inridning och utbildning.

Visade honom på 3årstest under hösten förra året, efter det fick han en viloperiod och jag började rida honom i Januari i år igen, och nu ska vi fullfölja inridningen och jag hoppas att han ska kunna starta sin första start på tävlingsbanan till sommaren någon gång.

En tuff ponny med mycket vilja, men också världens snällaste. :)



Ägare: Emelie Lindberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0