ridit liten ponny.

Igår red jag, hör och häpna, en c-ponny! Det var hur kul som helst.

Det är nämligen så att en kompis till mig har den här ponnyn, Jola som hon heter, hemma för att rida och träna henne för att sen sälja henne åt en tjej.
Men min kompis har redan två egna hästar som hon har fullt upp med så jag som inte har någon häst alls erbjöd mig att hjälpa till. Jola är 13 år och ett jätte sött sto med en stor genomgående bläs och färgen brun. :)

Så nu har jag en ponny att rida, träna och tävla om jag vill under sommaren, hel kul!

Har tyvärr inga bilder, glömde bort att ta igår men ska verkligen försöka komma ihåg idag! :)

Ha det fint så länge.
/ Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0