Saknar att tävla!

http://www.youtube.com/watch?v=WD2mQ7uBa5w

Gud vad jag saknar att tävla, nu har ju tävlingarna börjat rulla en hel del och typ alla mina vänner tävlar, själv har ju jag legat lågt med det senaste åren, jag bestämmde mig för att jag skulle sluta tävla och satsa på utbildning i stället och har haft lite problemponnys eller unghästar mest senast, senaste tävlingen jag red var för snart nästan ett år sen och det var bara en liten träningstävling på den klubben jag tävlade för då på Lätt D höjd, dock var det en runda jag minns väl för att ponnyn i fråga hade stoppat ut sig i nästan alla klasser senaste två åren med tidigare ägare och var en sån ponny att även om hon var väääldigt pigg så var du tvungen att rida henne perfekt på hindrena för att hon inte skulle stanna ungefär, det blev bättre med tiden och här satte vi hennes första nolla på lång tid. :)

Iallafall, nu ångrar jag mig och vill ha en häst och tävla med och komma igång igen, men så lär det inte heller bli så jag får drömma vidare..



http://www.youtube.com/watch?v=WD2mQ7uBa5w



/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0