Tog mig utanför ytterdörren idag!

Idag lyckades jag ta mig utanför ytterdörren, har inte varit utanför ytterdörren sen i Tisdag, och har i stort sett inte ätit sen dess heller (Försökte äta pommes igår, åt några tuggor sen slängde jag resten) så min mage är inte glad, men jag får se det bra att jag får ner i vikt, det behöver jag. ;)

Iallafall så åkte jag till stallet imorse och det var skönt att komma ut men jobbigt och kroppen är matt, mockade tre boxar och sen tog jag en promenad med Tuffing som uppvärmning, sedan red jag lite i ridhuset. Mest rakt spår och någon stor volt i en ganska stor trav, travade verkligen på honom då han lätt tar lite kortare steg och böjer in nacken istället, men idag fick han trava på, utan större krav på formen för han är för liten för att jag ska ställa sånna krav ännu. Jag red inte länge alls en kvart-20 minuter kanske sen höll jag på att dö nästan, så himla yr blev jag så jag skrittade av och sen fick han gå ut.

jaja, det va skönt att få pussa på min bebis iallafall, det har jag saknat och kändes som en evighet sedan!
/Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0