Depp!

Känner mig inte alls något mer motiverad efter helgen som jag kanske trodde jag skulle göra, helt tvärtom..
Helgen var iallafall aweesome, men igår mådde man ju inte speciellt bra, ännu mindre efter alla bilder på facebook!
Nu är det Måndag och nya tag men jag la ner det med skolan, är så sjukt skoltrött, och ännu mer när jag har gjort allt arbete så jag bara får sitta och glo på lektionerna för att få närvaro, det känns så ovärt så då går jag inte dit, men sen får jag ångest efteråt istället, och jag vill bara ut till min lille plutte och pussa på honom just nu känner jag!
Äh kände bara för att skriva av mig och så hur mongoliserat hela inlägget är men whatever.

Jag kallar det kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0