Duktig ponny igår!

Som jag nämde igår blev uppdateringen dåligt, var nämligen och kollade igenom staketen på stället där Tuffing och Hans ska få gå i sommar (finns inte bete där dom går nu som räcker för Hans behöver äta, så över sommaren får dom stå i mitt gamla stall, och båda bör ju stå på samma ställe).

Efter ha gjort det så åkte jag till Tuffing, vi red ut på klättervägen jag hittade häromdagen och red där, första gången han verkligen klättrade med ryttare och han var skitduktig, dock ville han gärna busa i nedförsbackarna och blev lite stark, men efter några tillsägelser så gav han sig, han var så pigg och glad och man kände verkligen energin från honom, det gör det så roligt.

Idag ska han bara få sig en promenad, kan gissa på att han fick lite träningsverk. :) <3


/Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0