Emelie svarar!

Fick en undring rörande Hans, och jag vet att flera har frågat innan men har inte kommit mig för att svara ännu.

Det finns dom som vill att jag ska skriva lika dagligt om honom som med Tuffing, -men nej det kommer jag inte att göra! Anledningen till detta då jag väljer att hålla honom någorlunda utanför bloggen i väntan på vad som riktigt händer. Självklart kommer jag lägga upp bilder och uppdatera lite om läget, men inte mer än så.

Sen finner ni nog i majoritet inte intressant för tillfället om jag nu skulle göra det för sen han kom hem har han mestadels skrittats i ca en halvtimme om dagen, på långa tyglar, så mer än så finns det ju inte att säga. När han är helt igång och vi kan avgöra vad som händer med honom, så lovar jag att det blir uppdatering.


/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0