Flyttat hästarna till deras sommarställe. :)

Idag flyttade vi hästarna, jag och Emelie tog en varsin häst och promenerade hela vägen till nya stället, som egentligen inte är nytt då dom varit där förr, men ja ni fattar.
Promenaden blev 1 timme och 10 minuter, båda skötte sig super trots idioter hur dom kör, när vi kom fram så släpptes dom ut med dom andra hästarna, vad dom sprang och helt lyckliga var mina två för att kunna springa som nu innan gått i en skogshage där det inte alls går att springa så mycket.

En tjej filmade dom med sin iphone så får se om vi får någon film, tänkte fotat idag men eftersom promenaden var så lång i över 25graders sol så orkade jag inte släpa på den.

Var dit under kvällen och pussade lite på dom också, och dom verkade ha det bra, mamma hade också varit förbi dom och det såg lugnt ut, och även Emelie senare, skönt!


Mina två finisar! :) <3

/Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0