Konditionsträning med lillskiten!

Förlåt för dåligt uppdatering under helgen, har varit hemma hos min vän Malou under hela helgen så har inte haft tid för datorn, idag har vi varit iväg på tävling och det gick jättebra och laget ligger bra till inför finalen, det är roligt! Har även fått träffa min sötis Baltic och vi tog en promenad under lördagen, medan Malou longerade Bronx :)

Efter tävlingen idag iallafall åkte jag till Tuffing, var lite orolig för det hade regnat under dagen om jag skulle kunna konditionsträna men det torkade upp under dagen. Så vi började med att rida iväg och trava "slingan" ett varv, han låg verkligen på och var lite stark emellan upp så fick göra mycket tempoväxlingar. Efter det galopperade vi den, och det tyckte han var skitkul, blev ibland lite stark här med och oreglerbar och mest studsade men sen skärpte han sig när han blev lite trött.

Tror vi båda hade skitkul verkligen, han hoppade även över ett dike vi brukar gå över för att han var så uppe i varv, så söt han är. :)


<3

/Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0