Nya inköp!

Var ledig idag så jag och Emil var iväg på diverse ställen runt Örebro, jag skulle egentligen inte handla men har bränt alla mina pengar plus matpengar, det var ju inte så smidigt. ;)

Köpte det mesta i inte hästväg så det lägger jag inte upp här, men hittade lite småsaker till hästarna, köpte även nytt grimskaft (missbrukar grimskaft) och det är bra att Hööks har för bara 29kr, bra är dom också faktiskt!

Hittade även en h2o Bag som jag köpte, dom flesta inom häst vet ju vad det är men för er som inte vet är det en bag man kan fylla med vatten och enkelt lägga i skottkärran och köra ner, eller om man tar med den i bilen, och den rymmer upp till 80 Liter, förutom det köpte jag även en jättesaltsten som var uppskattad! :)



/Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0