Nyheter a´la hööks!

Hööks har kommit med en hel del nyheter, både fina och fula saker, jag tänkte lista några!
Säkerhetsväst i liknande modell som race safe västarna, perfekt för dom yngre
ryttarna som måste ha det på tävling och vill ha en snygg väst som inte syns allt
för mycket till ett mycket schystare pris än race safe, denna klickar du hem för
899kr!
Här däremot, här har dom misslyckats totalt för detta var nog det gräsligaste
jag sett dom ha på länge, 549 kr som den kostar kan du få finare för!
Även här ser jag hur dom failade, för det första ser det ut som hängande filtar men
det jag egentligen störde mig på är halsen som sitter på halva halsen, det värsta
jag vet är täcken som inte täcker hela halsen, då finns det inte någon mening!
429 kr klickar du hem detta för.
Dom har även några nya träns som jag tyckte var skapliga och ett par häftiga ridstövlar, sen en hel del fula saker också, jag vet inte riktigt om jag förväntade mig mer, känns som dom har gått ner sig lite med detta!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0