Vilodag!

Idag har plutten fått vilat, det har spöregnat hela dagen och det tycker han nog var skönt, han (som många andra hästar) älskar faktiskt regn, har dessutom släppt ut dom på bete och öppnat upp mellan alla hagar nu, så imorgon är han väl uppblåst som en ballong med gräsmage, lagom till hoppträning, haha!

Har legat och klurat lite under dagen om något att skriva om, men kom faktiskt inte på någonting alls som var speciellt intressant, så det blir inga inlägg som jag nämde förut, för jag känner att jag har lite bloggtorka!

Imorgon är det skola, sen är det hoppträning på lillen, imorgon ska vi hoppa lite privat hemma så vi får hoppas att banan inte blir översvämmad!


Min coola kille!

/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0